lyckad helg!

har inte orkar skriva nå i helgen satt sry för de ;d
men i helgen så har jag haft skit roligt,
såhär såg min helg ut.

*åkte hem från skolan packa mina saker och så kom petter,

*sov hos han från fredag till lördag

* på lördagen så va jag med frida

* sen så drog jag o frida till bollan

* vid typ 12 drog vi till fjällbacken där mina barndomskompisar bor

* kom hem vid 2 gick o la mej

idag har jag:

*vart på köpis hela dan och shoppat med frida

ni får bilder sedan ,



nu ska jag kika på film hela kvällen , får se om jag skriver nå mer idag är skit trött,

juste , imorrn har jag spex foto kommer bli skit roligt! :D



ungefär sådär såg jag ut igår fast med en kofta och en halsduk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0