beach 2011

vet ni? :D

jag ska bli nyttig nu igen , va ju de ett tag men efter påsklovet så va de svårt o bli de
fast jag endå inte åt mkt onyttigt för jag hade ju inte dirket tid med det.

så nu ska jag SLUTA äta godis, chips och sånt , eller de får jag äta lite på lördagar
jag ska börja röra på mig varje dag så som jag gjorde förut, ska skaffa ett gymkort eller börja träna på nå annat sätt

för jag gillar att träna för efter varje gång jag gjort de så känner jag mig stolt över mig själv och sträcker lite extra på ryggen :)

Kommentarer
Postat av: kaisa andrén

Sv: Läs många vuxna bloggar, såna som Kenza och sånt. Skriv de som du skulle vilja läsa, lägg ut mycket bilder och så. Tipsa om grejer nån gång i veckan, eller skriv om något speciellt du tycker är intressant och har synpunkter om. Men som sagt, läs mycket bloggar. Du kan läsa tidningar också, som "SOLO" och såna för att se hur de skriver :-)

2011-05-05 @ 12:59:04
URL: http://aandrenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0