svarar på fler sen om de skulle va nån mer som skrev nå

melinda om nu är det dags för en...:
vilka bloggar läse du ? :)

svar: jag läser många olika , eller det är rättaresagt jätte många, bland annat mina kompisars som tex, malinolinn.blogg.se deras och några till sen läser jag många kändisbloggare oxå :) dom daniel paris och dessie och sånna :)

Matilda  om nu är det dags för en...:
Jag har total ångest över att hitta en skolavslutningsklänning , tycker att du verkar ha schysst stil. Har du några förslag på var man kan leta ? tack på förhand .

svar: det beror ju på hur man är som person och vad man gillar för kläder och sånt,
själs skulle jag nog inte ta en klänning tror jag, men om de skulle bli en klänning skulle jag nog kolla på typ nelly eller typ bubbelroom eller kanske gina tricot :)

sannalitens.blogg.se om nu är det dags för en...

 Okej :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)
Kramar, Sannalitens.blogg.se

svar: nej det har det inte faktiskt eller inte vad jag kan komma på :)

Linnéa Boström  om nu är det dags för en...:
Vem var din första riktiga kärlek?
Är du nöjd med ditt utseende och kropp?
Varför börjde du blogga?

svar : min första riktiga kärlek va anton men de va hundra år sen nu och de vet nog du oxå tror jag :)
jag är faktiskt inte så nöjd med något på min kropp eller hur jag ser ut,
de kan ju va för att jag har blivit mobbad som liten och sånt som gör de men så är det bara men de är inget jag går o tänker på utan lever bara livet,
haha jadu bra fråga jag har faktiskt ingen aning xd, ville nog testa på det bara och så blev jag fast i de men jag har ju inte så jätte bra blogg direkt menmen :)

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

vad tycks om min nya design? :D

2011-04-29 @ 17:59:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Amelie och malin

Händer i helgen ?:D

2011-04-29 @ 21:56:04
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0